Rapkalas

image2

NEEEEEEJ, inte igen. Lattesjukan tillbaks.


image3elleraa, idag sov jag över hos Lisas farmor och farfar (igen). haha :), jag tyckte det var lite "läskigt" att sova ensam i den sängen jag skulle sova i (närmast dörren), liksom. Jag hade typ lagt ett tuggumi nånstans... så var det ett tuggumi fast på Filles svans ( deras katt ). så jag tog en sax för att klippa bort. Men fille trodde typ att det var en leksak, så jag bad Lisa att hjälpa till :P, jau och så blev det till slut, den gick bort. Men själva läskiga med det hela var att jag sov brevid det svarta håret. så jag låg och tänkte på Thegrudge. haha, det var inte lika mysigt. Så försökte jag sova, så fick jag upp i mina drömmar att jag och Lisa höll varandra i handen typ hopplade vid ett stup, så ramla jag ner, och drog med Lisa, så jag fick såndär ryckning. Som jag tror att dom flesta har fått ;P.  Så jag låg där och skrek typ " lisa, vart är du , lisa kom !" haha, så kom hon och ba " vad är det? " så titta jag så stog Lisa framför mig, haha. Så jag kasta mina kuddar och täcket till Lisas säng så låg jag där och sov (: . Dom andra flickorna stack in till sig och kolla på film. Vi palla inte. Men på morgonen typ vakna jag, och somna, vakna,somna och höll på så till nio. och jag kände att Lisa stack in till Oi runt 8 tiden. Sen så kom dom in och väkte mig. Helt ärligt vet jag heller inte vad jag drömde om "/. Jag kommer aldrig ihåg :'(. ahja, faack för att skolan börjar redan på måndag. Men aja, jag får väll kravla mig upp ur sängen och iväg till skolan. Det känns hemskt att det är sista lovet på hela nu sen blir det ju sommarlov men det är ju miljoner år tills dess "/.  Men till frukost så åt jag macka & te. Så hade Lisa typ druckit laktos ( hon är laktosintolerant ). Så hon typ prutta hela tiden. haha ( luktfria ). Så hade vi raptävling. HAHAHAHA !. Lisa vann för att hon kan låtsasrapa. Så såg vi typ på tv med Oi hela dan. och så skulle dom hem till deras far ( och oi´s mor ) hem till hemmesta igen. så jag fick sjuts hem, och nu sitter jag här och lyssnar på musik och bloggar. Fick tyvärr inte shoppa mer just nu. Men smiter förhoppningsvis iväg med lite stålar och köper mig lite kläder.
Förlåt för ett väldigt långt inlägg.

Sugen på latte nu.

image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0