sovmorgon

image2

just nu sitter jag och väntar tills skolan börjar. Den börjar tio, så det är drygt en timma kvar. Så sitter jag och ser på thevoice tv. förlåt för att inte ha bloggat igår, fick ingen möjlighet, datorn var såå seg. Men idag ska jag ha konsert och jag är förkyld. det är inte så mysigt då. ÅÅh, jag orkar inte med skola nu :(, och i morgon blir det spanska med cristoffer. Mamma dampar nu och säger att jag måste fixa mig. Sitter med morgonrock här, med värsta morgonfrillan. Blondinbella kom upp på thevoice tv. Hon skulle tydligen vara med där. hahaha. Men nu måste jag göra i ordning mig. bloggar i kväll. ciao

image1

Kommentarer
Postat av: Natta

lycka till i tävlingen.

2008-04-14 @ 10:38:46
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0