skoldag med outfit.

image2
idag så har det var lite kulkul då i allafall på spanskan, det var så att innan vi börjar så brukar våran lärare säga " spotta ut tuggummit om ni har något " så sa Rasmus " LOVISA " och så gjorde hon en grimage. Läraren sa " Lovisa spotta ut " hon sa då " men jag har en gammal godisbit, får jag äta upp den bara ?" haha guud vad vi började skratta. Det lät hur kul som helst. Tidigare idag hade vi förhör på engelskan, mja det gick väll sådär. Det var om pippi långstrump och typ kända uppfinnare eller sådanna som har gjort någonting speciellt. Jag berättade om Ingmar Bergman om att han var uppfinnare osvosv. Sen hade vi ju ungefär likadant som alla andra skoldagar. Jag var därimot den ända som stack till Lena & räknade matte, men fick ganska mycket gjort. också, så har jag tänkt på att börja på fotboll eller basket?, vad är roligast tycker ni?. Tack på förhand.

Outfit.
image26

  
ungefär likadana som igår.
Långärmadtröja: Ginatricot
Byxor: Weekday
Skärp: H&M
Tillbehör:
Beash/Vit går också bra med en brun. Väska; 300 kr @ Wedins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0