Sjukling

image2

idag är jag sjukling, i går också. i förrigår var det lite sådär. Men varför måste jag vara sjuk för?, såå jobbigt ju.  Är förkyld så att det rinner tårar, och det är = jätte förkyld. & så har jag så ont i huvudet så att det dunkar liksom, svårt att förklara menmen. Jag har tagit huvudvärkstablett varje 4 timme. Men det går aldrig över, det blir bara bättre efter ett tag. Men den går aldrig över. jag hoppas värkligen att jag blir frisk till helgen, den vill jag inte missa. nu när det är torsdag kan jag inte göra så mycket med skolan. Men jag håller på med mitt föredrag. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra idag. Jag kan inte sova heller. Då vaknar jag bara om en timma eller så somnar jag aldrig. Nu ska jag i allafall se på någon film. See you later

image41
Söta Ayna & Jag =)

image1

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som petar dig i rumpan...? *ledsen*

2008-04-11 @ 17:16:14
Postat av: Therese

asså skriv ditt namn tönt.
hahahahahaha geek.
det är ditt finger.

2008-04-12 @ 11:25:46
URL: http://jaghetertherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0