Nics nya jobb

image29Hon är känd som en av de mest stilsäkra tjejerna i Los Angeles. Nu är Nicole Richie på gång att omsätta sina style-kunskaper i sitt nya yrke: smyckesdesigner!

Simple life-stjärnan Nicole Richie är stilsäker som få, och därför väntar vi med spänning på hennes kommande kollektion av smycken! Kollektionen har hon designat själv, med hjälp av en konstnär, för kedjan Mouawad.
  - Jag gillar att leka med smycken och mixa och matcha. Jag har jobbat med en talangfull kvinna som heter Shelley Gibbs. Hon är den konstnär som har ritat allting, säger Nicole.
Men trots att hon har haft fullt upp med sin nya karriär, har hon inte haft mindre tid för dottern Harlow.
  - Alla har varit väldigt tillmötesgående och jobbat runt mitt schema. Om jag behöver gå och mata bebisen, så kan jag gå och göra det.
Åh! Vi misstänker att Harlow kommer att bli rejält glam-pimpad av mamma Nicole när smyckena är färdiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0