kvällstime

jo idag följde jag med Mamma till mölnvik. där jag stötte på Anton. lite generat var det ju menmen.
vi åkte till brisak, bygg olé, ica maxi, plantagen & coop forum. Där mamma skulle leta efter några soffdyns förvaringslåda. som tydligen ALLA på området har på sina uteplatser. Men det blev ingen... så mamma körde mig hem. Så åkte hon till pappa och fixade lite käk till honom. Medans så höll jag på att ladda ner två filmer, ena blev klar. den andra har lite kvar :). Så brännde jag den ena och kollade på den. Tog 6 dagar och ladda ner. men bara 10 minuter att bränna den. haha otroligt. Runt åtta så kom mamma in och sa " jag saknar Saga, och jag vill ha katt nu ). haha, så vi gick in på blocket och kollade runt. Jag ville ha en hund men mamma sa " nej, en katt ska vi ha ". Hittade nåra sötnosar, men vet inte riktigt om det kan bli nån. Det var nått speciellt med Saga. och om hon lever så vill jag ha henne nu !!. Aja, nu ska jag dricka te och macka. Så ska jag sussa, lite ovanligt för mig på en lördagskväll. Men jaja. See you later alligator ;)

Ps. den som skriver utan namn, kan F*n sluta att kommentera hur jag stavar ELLER vad jag gör !.

godnatt everbody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0