idagidagidag. förlåt

image2

idag i skolan så har vi övat på sjungandet inför valborg. igentligen är det bara killarna som ska sjunga in våren, men eftersom våran lärare vågar säga som det är som ingen annan gör så sa hon att det låter för skräckligt, så tjejerna fick också vara med. Aja, så hade nåra recension, jag höll därimot med mina presenter till mamma som fyller år i morgon :), Den blev ganska bra, så försökte jag göra ett kolage av bilder hemma sen. Det gick väll sådör. bild kommer senare. Jag och Hoyem fortsatte på vårat föredrag om Andra världskriget. och har kommit en bit nu, men behöver min storebrors hjälp. och senare i kväll ska jag göra en tårta till mamma. Vi får se hur den blir :P

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0