Helgen förstörd?

image2

image44Rubriken är skriven sådär för att jag kommer antagligen inte ha nånting och göra på heeeeeela helgen också är jag förkyld. HURRA!. hmm. jag har inte bestämmt mig (fortfarande) på vilken färg och om jag ska färga mitt hår nu igen. hade tänkt blondt eller mörkbrunt eller asså typ nån nyans av brunt. När jag menar blondt... så menar jag asså att det är blondt inte som mitt hår är nu.. typ orangeblondt. inte sånt där mega blondt hår precis. I allafall hoppas jag att det kan bli bra. Idag ska jag nog bara ta det lugnt, och förhoppningsvis fixa och trixa lite med bränningen. Snart är filmerna klara ligger runt 90 nånstans och ska till 100.

Jag hoppas på att jag blir frisk tills i morgon i allafall. Nånting kul vill jag ju göra på en helg, jag vet inte vad som kommer i kväll på tv. det kommer bli det ända underhållandet i dag i think.

Snart ska jag äta min " frukost, lunch ". e ganska hungrig. Mamma ska göra mat innan hon åker iväg. Jag har itne så mycket stoj att berätta idag eftersom det här inte kommer bli värsta "braiga" dagen precis.

Men igår på Talang 08. den där otroligt söta killen som var typ 14 år, spelade gitarr och sjöng !. Jag smälte :P. Aja nu är det dags att bränna.

Bilden är på mig för två år sen i tallinn.




image1


Kommentarer
Postat av: nathalie

Ååååh vilken fin bild! Hårfärgen där är ju jättefin! :)

2008-04-12 @ 17:18:45
URL: http://nkn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0