förlååt

förlåt för att jag e konstig och inte bloggar, men jag har inte pallat mig upp till att blogga, förlåt. och jag tror inte att många läser min blogg längre. men förlåt i allafall. snart är det valborg och det känns hur skönt som helst !. inte för jag vet vad jag ska göra precis, men kul ändå.

I lördags var jag på grönan det var superduper kul, jag var där med Lisa och Victoria. Det ösregna när vi åkte frittfall så vi satte oss i värsta pölen, asså gud jag dog, först skrek jag sen så tog typ luften slut, det kändes som att vi åkte ner på typ 10 sekunder, asså det gick jätte långsamt fast fortfarande jätte snabbt, aja, svårt att förklara. snart ska vi äta, chiliconcarne, mumsii, sen ska jag se på AA, love that !.

Längtar tills jag börjar 7:an <33. heart heart heart !.
Ekliden trorjag att det blir, försökte byta till Sam, men dom tog inte in mig, men i allafall. Ekliden blir nog bra, och jag ska försöka att hålla fast vid den skolan. ska från och med idag börja blogga mera nu igen, pusshej.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hejhej ! jo imorgon(VALBORG) så kanske vi kan vara med vaandra, lova ville träffa mig imorgon så om vi kanske åker till Nyckelikens majbrasa? :)
vi får typ skjuts av min mamma, och du & lisa kanske kan komma på middag hos mig?, grillat antagligen. hoppas ! :)
puss

2008-04-29 @ 19:52:59
URL: http://viictoriiaa.blogg.se
Postat av: rebecke

OMG fattar inte att ni åkte FRITTFALL!!!!!!!!!

2008-05-02 @ 12:02:31
URL: http://becksow.blogg.se
Postat av: Anonym

haha du har skrvit förlåt i två inlägg :)
sjuan ! oj vad kul :)

2008-05-02 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0