föredrag med handling andra världskriget.

image2

idag har vi haft engelska genomgång, så har vi haft musik. Vi övade inför valborg, jag kan inte påstå att jag sjunger värsta fint, och jag har inte kunnat tänka mig det heller :P. I morgon ska vi på Laserdome. låter jätte mysigt, fast jag vet inte om vi ska till skolan på morgonen, vi börjar i allfall i Samskolan. spanska... "/, inte det roligaste, det går väll sådär med att göra läxorna där också. våran lärare, han är problemet, våran förra var superbra!. men hon skulle byta skola och jobba på Danderyds gymnasium. synd det. hon slutade på jullovet dåra. så vi har haft den där Cristoffer. ett tag nu, Just nu sitter jag och kollar på Andra Avenyn, utan ljud x). men har redan sett dom på internet.
www.svt.se/andraavenyn , haha är helt fast vid serien, och man väntar bara tills nästa söndag igen, då det kommer nya spännande avsnitt. Förlåt för att inte ha kunnat uppdaterat igår, somnade ganska tidigt, och började på mitt föredrag. Jag & Hoyem hade tänkt att ha som föredrag " Andra Världskriget ". Det värkar vara så himla spännande. inte för att vara värsta pluggisen eller så, men när jag inte kunde somna nåra kvällar förut. För drygt ett år sedan trorjag. så gick jag in till Danne och han har som startsida " andra världskriget " på wikipedia. och så berättade han hur det gick till och vad som hände. det värkar väldigt spännande och intressant. Min dag har inte vart så mycket mer, förutom att vi började tio i morsse ;).,. fast det är ingen nyhet kanske, vi börjar tio varje måndag dessutom, och det är suuperskönt att sova ut på mornarna. Jag tog cykeln i morse, för att jag är så seg på att gå till skolan. Så jag kommer typ ofta försent. och det känns inte så värst kul. Snart måste jag duscha, och tyvärr så har jag inte laddat upp någon bild på min outfit. Men den ser ut ungefär såhär:

strumor: tre pack rosa färg.
jeans: ginajeans från ginatricot.
tunika: ginatricot.
tjocktröja: internetsajt med märke "Tiger of sweden ".

enjoy.

image1


Kommentarer
Postat av: caous

fjärt, du bloggar ju aldrig :P

2008-04-09 @ 13:31:54
URL: http://caous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0