A Really Fun Life

Ta upp din kontaktlista och tryck neråt så det går fort, räkna till fem och se vad det kommer på!

1) Jag heter: Crille ( han borde va på hatar )
2) Jag gillar: Lisas Farmor
3) Jag hatar: Therese Delin ( haha )
4) Jag är kåt i: Ellen Kjellström
5) Jag är verkligen super kär i: Elisabeth Gustafsson
6) Snyggast i världen: Mitte (moster mitte)
7) Fulast i världen: Antonia
8) Äckligast i världen: Lione JR
9) Muppigast i världen: Sofia
10) Tråkigast i världen:  Ebba Bratt ( nejnej )
11) Jag ska satsa på: Micha
12) Bästis:  Adam Lundström ( nooot true )
13) Jag vill ha sex med:  Gustav Bergquist ( ha ha ha )
14) Hatar jag mest: Niklas ( försöker att bli vän me han )
15) Jag har en hemlighet med: Axel ( rebeckas klass )
16) Jag skäms över : Kundtjänst ( M A A HA AH A )

Kommentarer
Postat av: Natta

jo jag mådde ju inte bra så.

2008-04-12 @ 19:38:59
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hihi tack gumman,
satt och exprimenterade med den typ hela natten :)
Hon heter: Sandriie.blogg.se
Puss å kram

2008-04-12 @ 21:39:11
URL: http://nkn.blogg.se
Postat av: Ebba B

tack då

2008-05-05 @ 13:04:02
Postat av: Ebba B

ojdå,såg inte att man skulle kolla sin kontaktlista innan,förlåt hehe.

2008-05-05 @ 13:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0